Vänn porträtt



Nikon d3000 + 18-55 f/3,5-6,5 / Silvrig reflexskärm

Ella



Nikon d3000 + 18-55 f/3,5-6,5 / Silvrig reflexskärm

She is my cousin


Nikon d3000 + 18-55 f/3,5-6,5 / Silvrig reflexskärm

BTS


Behind the scenes bild från idag, Rhysie är modellen, Siri fotar och Ella hjälper till att hålla reflexskärmen!

Söderbysjönn


Nikon d3000 + 18-55 f/3,5-6,5 / Silvrig reflexskärm

Jag & Siri hade med oss Rhysie och hennes kompis Ella och fotade idag. Det var grymt kallt, men väldigt roligt!  Det kommer dyka upp fler här på bloggen så kika in lite då och då. Efter åkte Rhysie och jag till McDonalds och träffade hennes kompis Moa. Kom hem vid halv 7.

Spider


Den gröna är "originalet". Råkade nyss proppa i mig fyra bullar, eller var det fem? typiskt mig..

into one


=

Gjorde lite random grejer i photoshop idag, det mesta var bara kladd så sparade inte men tycker den här blev rätt okej ändå. Så den visar jag gärna upp haha!

Höst från gina tricot


[Ginatricot]

Växt


Rhysie

Nikon d3000 + 18-55 f/3,5-6,5

the bike is red



Nikon D80 + 50mm f/1,8

Självporträtt


Lite speciell bild men gillar den iallafall. Hm det var något som jag tänkte blogga om som jag självklart har glömt då men kolla in senare så kanske det kommer upp :)

Spencer


Älskar denna bild ! :)

Spencer



Nikon d3000 + 18-55 f/3,5-6,5

Här är då lite bilder på Siris katt, vart få bra, han ville inte gärna stå still och flyttade sig gång på gång precis när jag fått in rätt fokus. Han gav mig också värsta blicken när jag försökte fota honom i en buske, han hade nog fått nog av att vara modell stackaren! Men söt är han i alla fall :)

Regndroppar


Fixade en ny vattenstämpel att ha på bilderna mycket smidigare än att sitta och skriva dit namn varje gång. Den vart lite stökig men är ändå nöjd, den ser lite pixlig ut också men det är blogg.se's superbra upplösnings fel :)

..Som tavla?


Funderar på att göra en förstoring av denna. Tyvärr vägrar blogg.se låta mig ladda upp den i färg just nu, men mitt rum är mörkrosa så tror det passar bäst med svartvitt därinne även om jag nog föredrar den här bilden i färg.

updt: Nej en canvas, mycket bättre! dock kostar det bara ca 300:- dyrare men det är kanske lite roligare att ha.. något att önska sig :)



Fotopromenad





Igår träffade jag Siri, vi fotade och såhär blev det. Jag ska hoppa in i duschen och sedan ska jag åka och fira nyår, ni kanske tycker det låter konstigt att fira nyår på hösten, men inget jag hinner gå in på nu :)
Latero ♥

Skärpa & Oskärpa




Nikon d3000 + 18-55 f/3,5-6,5
Har börjat gilla bilder med lite dålig skärpa.. tycker det ger stämning på något vis.

Här är i alla fall två bilder på siri från när vi hade vår träff för fotoprojektet nu har hon klippt av håret och hon passar riktigt bra i det måste jag säga! Klicka er in på http://egoflickan.blogg.se så får ni se själva!


Om mig

Joanna heter jag, är 14 år och går i 8:an. Att fotografera, teckna, umgås med vänner & familj och att designa (webbdesign) är några saker jag gärna ängnar mig åt på min fritid.

Jag bor i stockholms förort med min mamma och pappa men har även två äldre syskon.
Vill du veta något speciellt kan du alltid komentera!


RSS 2.0